۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 747091

در مورد ساختار ظاهری و طراحی بال اسکرو می توان گفت بال اسکرو شبیه یک مجموعه پیچ و مهره است که گوی به عنوان مهره و شفت رزوه شده در بال اسکرو به عنوان پیچ عمل می کند واز مزایای بال اسکرو اصطکاک پایین آن می باشد

آشنایی با بلبرینگ بال اسکرو

بال اسکرو | (ball screw)بال اسکرو  وسیله ای مکانیکی است که قابلیت  تبدیل حرکت چرخشی به حرکت خطی را دارد و  در صنعت به در دستگاه های CNC و انواع  ماشین آلات صنعتی  و مصارف صنعتی گوناگون از بال اسکرو  استفاده می شود . در مورد ساختار ظاهری  و طراحی بال اسکرو می توان گفت بال اسکرو  شبیه یک مجموعه پیچ و مهره است که گوی به عنوان مهره و شفت رزوه شده در بال اسکرو  به عنوان پیچ عمل می کند واز مزایای بال اسکرو اصطکاک پایین آن می باشد ،

لازم به ذکر است دربال اسکرو علاوه بر اینکه در برابر بارهای فشاری دارای مقاومت مناسبی است ، می تواند  با کمترین اصطکاک داخلی نیز  کار کنند.با توجه به اینکه بال اسکرو  باعث ایجاد تلرانس های دقیق می شود، در موقعیت هایی که دقت های بالایی لازم است بسیار  مناسب می باشد و همین طور بال اسکروها در عین کاهش اصطکاک، می توانند با مقداری پیش بار کار کنند که باعث حذف لقی بین ورودی (چرخش) و خروجی (حرکت خطی) است که این مورد یکی از خصوصیات مهم بال اسکرو ها به حساب می آید . طراحی و دیجیتال مارکتینگ (نانو تجارت )

بال اسکرو قفسه دار  یک از انواع  بال اسکرو است که  که با استفاده از قفسه نگهدارنده ساچمه ، با صدای کم و نوسان های کم گشتاور و همین طور بدون بدون نیاز به سرویس به مدت زیادتری می توان بال اسکرو قفسه دار  کار کند لازم به ذکر است صدای کم از خصوصیات و مشخصات فنی اصلی بال اسکرو قفسه دار به حساب می آبد . بال اسکرو ی قفسه دار دارای شماره مدل به شرح ذیل است : SBN, SBK بال اسکروقفسه دار, SDA بال اسکروقفسه دار, HBN بال اسکروقفسه دار, SBKH بال اسکروقفسه دار می باشد.

بازرگانی تاپ لاینر عرضه کننده بلبرینگ بال اسکرو

تاپ لاینر با مدیریت مهندس بختیاری  با سال ها تجاربه و سابقه در خصوص تأمین و واردات انواع بلبرینگ و رولبرینگ و یاتاقان و پیشرو در ارایه خدمات بلرینگ بال اسکرو و تأمین کننده انوع قطعات و یاتاقان بال اسکرو آماده همکاری و تأمین انواع لیست سفارش خرید بال اسکرو برای صنایع مصرفی گوناگون می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در چگونگی و نحوه فروش بال اسکرو ، ، خرید و فروش بال اسکرو NSK ،خرید و فروش  بال اسکرو TBI ،خرید و فروش  بال اسکرو THK ، خرید و فروش بال اسکرو INA با واحد فروش تاپ لاینر و سایت رسمی تاپ لاینر مراجعه گردد. طراحی و دیجیتال مارکتینگ (نانو تجارت )

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سپهر IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    سلام تشکر از تاپ لاینر قیمت مناسب و بلبرینگ اصلی .ممنون از مدیریت و پشتیبانی تاپ لاینر